Hvordan lage en kvalitetsplan?
En kvalitetsplan kan enkelt lages ved å samle de aktuelle dokumentene til et felles dokument med en auto-generert innholdsfortegnelse for enkel navigering.
For å lage en kvalitetsplan for ditt prosjekt kan du følge denne guiden steg for steg og første steg er å navigere til et av dine prosjekter for å starte arbeidet.
Finne dokumenter
Naviger til dokumentsenteret og finne dine første dokumenter.
Når du har funnet et eller flere av de dokumenter du ønsker skal være med i kvalitetsplanen kan du markere dem ved å klikke på boksen helt i venstre.
Legg til for sammenslåing
Nå som du har valgt dine første dokumenter må vi legge disse til for sammenslåing så dem kan bli en del av vår kvalitetsplan.
Høyreklikk med musen for å få frem menyen og velg Legg til for sammenslåing!
Nesten i mål
Vi er nesten i mål med å lage en kvalitetsplan! Det som gjennstår nå er å legge til alle de dokumenter som er nødvendig og det kan du gjøre ved å gjennta de samme stegene som forklart i forrige trinn.
Når dette er gjort og du har valgt alle dokumenter kan vi gå til neste steg.
Velg rekkefølge og angi navn
Neders på skjermen vil du se en sort meny og det er her du nå må trykke for å gå til neste steg.
I neste steg vil du se alle dokumentene som er lagt til og du har nå muligheten til og endre rekkefølge på dokumenter samt angi navnet på dokumentet, som i dette tilfelle er Kvalitetsplan.
Opprett og lagre kvalitetsplan
Når du har angitt navn og sortert rekkefølgen kan man klikke på Velg hvor du vil lagre og der velge hvor i Gripr du vil dette dokumentet skal bli lagret.
Du kan navigere ved å klikke på Hjem symbolet og prosjektnavnet og deretter velge en ønsket lokasjon (mappe).
Klikk så på Sammenslå og lagre.
Om kort tid vil dokumentet være tilgjengelig og du kan åpne Kvalitetsplan dokumentet og kikke igjennom for å se om du er fornøyd.